Afrikaans leeftijdsbedrog

Mijn artikel in het NRC Handelsblad van zaterdag 5 september 2009. NRC_20090905

3 Responses to Afrikaans leeftijdsbedrog

  1. […] Wereldkampioen, maar onder de twintig? Ghana werd vrijdag 16 oktober 2009 werelkampioen bij de FIFA wereldkampioenschappen voor spelers onder de twintig. Ik gun het ze van harte. Er zit echter wel een luchtje aan. De sterspeler Dominic Adiyiah is namelijk al iets ouder dan twintig. Zeven jaar ouder ongeveer. En hij is niet de enige van dit team die ouder is. Het is ook niet voor het eerst dat dat beweerd  wordt. […]

  2. […] het hele verhaal Eerder schreef ik een artikel dat in verkorte versie geplaatst is in het het NRC. Op mijn eigen site kom ik hierbij met het hele verhaal. Luc Castaignos […]

  3. homepage schreef:

    I absolutely love your blog and find a lot of your post’s to be just what I’m looking for.

    Do you offer guest writers to write content for you? I wouldn’t mind composing a post or elaborating on a number of the subjects you write in relation to here. Again, awesome weblog!

Geef een reactie

